SKRIVET: 2009-04-29, kl 00:47:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

People make u feel.

Första gången på länge som min rubrik har någonting med min text att göra..

People: Jag har människor som göra mig glad och människor som gör mig på fruktansvärt dåligt humör. Att en människa inte har hyfs att bete sig och vara trevlig för vilken random reason som helst stör mig. Jag är inte otrevlig utan anledning, så varför ska folk vara det mot mig? Har en människa som gör mig på så dåligt humör att jag fan bara vill gråta så fort jag kommer i kontakt med den, bättre att vara utan! Sen har jag en annan människa som gör mig gladare än något annat... denna människa kan jag bara inte släppa in ordentligt eftersom jag har "svårt för att släppa in folk men lätt för att öppna mig, vill dock inte binda upp mig i något", typ eller hur? Sen har jag alla dessa fisjumna människor som får mina dagar att gå och får mig att må bra och vilja vara någon. Alla dessa mittemellan gör väl att man klarar av sin vardag, eller vad man ska säga? Nåväl, Detta inlägget fick ni för jag var tvungen att skriva av mig efter en irritations bomb slog över mig.... typ. Fetaste är nog när man säger att man inte behöver en kotte, att man klarar sig själv. Mjo jag klarar mig också till vis del själv. Jag behöver kanske inte någon att prata ut med, skriver ganska mycke om vad mina dagar består av och ibland kommer ett och annat känslo-inlägg. Gillar inte längre att prata om känslor med folk, det har jag slutat med. jag har blivit isdrottningen! Haha nej kanske inte, men har bara blivit så att jag håller det för mig själv. Jag är nöjd med att vara så självständig som jag är och litar inte direkt på någon mer än mig själv. Det är ju mig jag går runt med- som  Manne brukar säga.
Dock har jag folk som jag har förtroende för vilket inte är samma sak, inte för mig ialla fall. Jag kan sakna att ha pojkvän för han var den enda jag litade på och kunde berätta precis allt för. Men å andra sidan trivs jag bra nu också. Jag kan ju om jag vill ha vilken kompis jag vill att berätta precis allt för, en kompis är ju någon som ställer upp och lyssnar utan att dömma. Jaja, man kan ha många, man kan ha en och man kan ha ingen. Beroende på vem man är och vad man vill. SÅ tror jag ialla fall.

Sova så gott alla små änglar!

Puss och kärlek!


Din f.d läsare numero uno...

DE HÄR KALLAR JAG ETT INLÄGG HIHI....invecklat o luddigt ska de va....


Anonym

du behöver mig :D o jag behöver dig, för vi hör ihop vet du <3


fiaah

förresten om du nt fatta vem d va från så va d din syster ernie :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: