SKRIVET: 2009-04-05, kl 19:26:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

No one can touch me now.

Dagens låt! Sätt på Youtube.com och lyssna under tiden du läser! ;D

Annie's song - John Denver.

Jobbat med Fia o Suvi idag på KB, rätt lugn dag. Har en skit rolig video som jag hade tänkt försöka lägga upp sen... om jag är teknisk nog de vill säga. Videon är på Fia o Suvi när de niggerdansar i köket på KB. As rolig är den!

På tal om kök, här får du världens enklaste sätt att göra vanlijsås på. Beroende på hur många portioner så mycke creme frasie tar du sedan häller du i vanlijsocker till du tycker det smakar bra. vill du så kan du ta färsk vanlij och skrapa ur innehållet o blanda ner i resten av såsen. Tadaaa!

Denna veckan består av loooooov! Yeaah! Skönt ska de bli, inte jobba en endaste enda dag! =D Men planer har jag ju trots allt ändå ;) Ikväll var de snack om nån filmkväll med lite folk, annars var de att umgås med barndoms kompisen Kevin =) Imorgon ska jag hämta min efterlängtade mobil så jag inte längre behöver vara helt socialt handdikappad. Efter det ska jag till frisören och bli vacker sen tänkte jag gå in om jobb och se hur de klarar sig utan mig ;D. På kvällen kanske det blir middag hos farmor och sedan blir det Etage med lite tjejer. Etage blir det på onsdag igen med Linda. Sen ska jag måla om mitt rum i veckan och ska göra lite psykologi. Till helgen ska jag upp och hälsa på lite kompisar i Ängelholm och festa!

Ska hjälpa moren min med maten nu hade jag tänkt! =)


Ha d bra och njut av den mysiga vårkvällen, I sure will!


Puss och kärlek!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: