SKRIVET: 2009-04-02, kl 01:49:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

my.life.would.suck.without.you.

guess that means I take back all I've said before.

-
As bra låt. Kelly Clarkson - My life would suck without you, Texten är ju bara så perfekt skriven!

Idag blir de fika med Adrian <3, sola måste jag också göra och sedan blir det praktik.

Ska hinna köpa nytt batteri till min gamla lur nu i veckan också. Tänkte försöka sälja den, den är ju faktiskt inte sååå gammal! Sugen någon på en LG viewty? (eller hur det stavas) =)



Any takers? ;D


Lov nästa vecka!! Weei vad jag ska ta de så sjukt lugnt och bara finna mig i min egen närvaro... och solariets... typ!

Så är det. Och ja för givetvis inte glömma psykologin som skjuter upp hela tiden. Men jag gör lite hela tiden. Tar "babysteps" med de!


Ha en bra dag my dearest readers!





 

Puss och Kärlek




 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: