SKRIVET: 2009-04-07, kl 14:43:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

My way or the highway!

Gårdagen passerade illa kvickt! Den började med en underbar promenad klockan halv 11!! Jag vet, vad har hänt med mig, jag har blivit morgon människa! Eller kanske inte, men endå! De var faktiskt tidigt! Sedan bar det av till frisören, Färgade håret och pimplade vin. Dessutom fick jag en kanelbulle frilla fixad men den förstördes när jag vilade mig sen, så de blev en toffs istället. Var inne och hälsade på på Chili och efter de hämtade jag den efterlängtade mobilen som äntligen hade kommit! Hem, sov, sen tog jag o Linda bussen in till stan för att dricka lite med Ted och hans kompisar innan vi skulle till Etage.



  Pose fotona!



Efter Etage blev de Stippes med Wendis och hans kompis och sedan åkte jag hem till Freddie och snodde hans säng. Jaa, Freddie är fortfarande min bästa killkompis och nej de har aldrig hänt något mellan oss och kommer aldrig göra. han är fortfarande min systers ex och som en bror för mig. Så har vi fått rätt på de, igen.

Sitter och kollar på The Hills och myser med hårbollen Enzo.

Ska gå ut och gå en runda med Enzo nu i vårvärmen sen ska jag nog köpa lite frukt och fixa mig en good smoothie! =D Yumyum.


Ha de bra idag!




Puss och Kärlek


Lillstein, Schtänk (;

Heeeeeelt crazy kväll, "eller vad säger du Bettan"? Jag blev askalas och odräglig och du gick och feta dig på stippes, underbart! <3<3


Me

Hahaha de var faktiskt premiären för mig på stippes!


Lillstein, Schtänk (;

haha, jag har heller aldrig ätit där, hur var det? :S


Anonym

haha, jag har heller aldrig ätit där, hur var det? :S



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: