SKRIVET: 2009-04-19, kl 19:41:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

My bad.




Jag vet jag suger, har verkligen inte haft tid att skriva ett endaste inlägg på heeela helgen! Lång har den varit iala fall! I fredags blev det en rundtur i stan innan jobb. Ett inköp gjordes vilket var en jättesöt kjol! (bilden kommer senare)

Praktiserade sen åkte jag hem till min handledare Alex och hans kompis Staffan där jag gjorde mig iordning och drack lite. Efter det bar det av till Chili för att plocka upp Cäääs och Vesslan!

 





En del av "Chililigan" =D


Igår praktiserade jag igen, riktigt lugn dag. Vid 22 tiden kom Linda för att underhålla mig för kvällen, Stannade på VIP Lounge (Chili) och drack Vesslans goda drinkar ( Vesslan jobbar som bartender på Chili). Efter x antal drinkar bestämdé vi oss för att dra vidare till Slagt. Där vi rockade! =) Träffade som vanligt en massa bekanta ansikten bla Stoffe, Borg, Nina och Paula mfl. Hade jätte trevligt! Så klart blev det "onyktra toafoton" när man är i fröken Stenbergs umgänge!



Hemma vid 3 tiden sen upp och jobba igen på KB redan klockan 9! De gick minsann! Heldöd var jag men det är det värt!

Det blev lite dåligt med träning denna helgen... Skäms på mig! Ska ut och ta ett varv jogging och en halvtimme med hopprepet, när jag skrivit klart detta, hade jag tänkt. Utöver det så blir det en lugn och fin hemma kväll, ska bara snabbt hälsa på Eddie och Tom som grillar. Filmen ikväll blir "Och så kom Polly", ska mysa med mamma och lillebror =)

Nästa helg blir nog en lugn sådan. Ska passa Freddies lägenhet och Enzo eftersom Freddie ska till Strömstad och tävla i brottning. Så det blir BRAKFEST!!!!!! haha nee kanske inte men de hade varit skoj. Ska dock jobba hela helgen. Fast förresten lite liv i luckan blir det kanske, snack om champagne fest. Lyssnade inte riktigt, får ta och se efter i veckan istället!

Nu ska jag och Oliver kolla klart på Scooby Doo!


Puss&Kärlek


Anonym

jag ska inte till strömstad o tävla, ska med kobojsarna dit ju, uppmärksam nästa gång biatch


Linda

Så du menar att jag har dåligt inflytande på dig hun? hahaha


Me

Nej du inflytande är fan-toilett-tastic! =D


Paula

vaaaaa söt du var i lördes din lilla filur :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: