SKRIVET: 2009-04-24, kl 00:08:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

more like the devil himself

Riktigt fint väder idag, har solat (solarium) Hahahah! jag vet, ekonomiskt av mig. Men de ska bli fint hela helgen så ;)

Praktiserade, riktigt ball idag faktiskt. Jag ock Cassie börjar bli friska igen! Cassie hade lock för öronen idag så Ante sa till henne att hålla en bit lök vid örat..... Knasten gick runt med två rödlökar i nävarna pressade mot öronen. haha, inte alla hemma riktigt =D

Kollar på 27 dresses med mamma och Fia, råkade få smink i soffan (som la i min väska) Skojar du om min mamma fick spel!! haha har stått och skurat soffan nu, hon tvinga mig föna den torr! Haha.

Imorgon bitti ska jag upp redan klockan 9.00 och springa i skogen med Linda, fy bubblan! Sen ska jag hem och lägga mig iträdgården och sola, skööönt. På eftermiddagen blir de praktik och på kvällen blir det antingen Harrys eller så åker jag hem... Orkar inte hålla igång hela denna helgen också.

HIttade lite gamla bilder från min avslutningsbal 2006. Haha känner ni igen mig i långt lockigt hår.



 Jag tar emot pris för att vara "klassens kompis"

 Jag och Linda tar emot pris för vi vann orienteringen i bokskogen över alla tjejer (och flesta killar) ;D




En dödsannons från tidningen idag. Om min lillebrors dagiskompis och hans bror från deras mamma (pojkarna som dog i bilolyckan).

Har ryckts ifrån oss med obeskrivlig sorg och smärta
Det finns inga ord för saknaden
och tomheten efter er


Mina vackra änglar, mina underbara fina pojkar.
Min kärlek till er var större än allt annat i universum.
Ni gjorde mig till världens stoltaste och gladaste
och jag glömmer er aldrig, aldrig.
Mina tårar kommer aldrig ta slut.
Längtar tills vi möts igen någongång, någonstans
Sov sött sålänge, mina älskade barn


mamma.


Kan inte sluta gråta när jag läser texten. Man blir så himla ledsen när man tänker på vad som hänt.

R.I.P







God natt




Puss och Kärlek


Anonym

Kan heller inte sluta gråta och det sägs att idiotpappan gjorde det för att hämnas på mamman.


Ed

Min kära mor grät med, riktigt sorgligt. Pappan är självisk och helt klart hade han en störning, för uppenbarligen hade ingen människa gjort såhär i vanliga fall. Istället för att bara vara lite självisk och ta sitt eget liv, så gjorde han det värre och tog 2 barn med sig. Usch



PUBLICERAT: 2009-04-24, 09:06:46 | URL: http://www.fuckoffsverige.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: