SKRIVET: 2009-04-27, kl 22:59:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Meltdown.





Har precis kommit hem från jobb, fick sluta lite tidigare idag =D skönt var de, men de fanns faktiskt inte så mycket att göra. Vi har dock kommit underfund med att Cassie ä ett matrvrak!

Ska kolla på Sex and the City filmen med mamma, Fia och Oliver strax. Just nu sitter vi och räknar hur långt ifrån blixten är. Man gör så att när man ser blixten sen så börjar man räkna, så många sekunder det tar till ljudet kommer så många kilometer är de ifrån. Creeepy!

Tänkte bjuda från lite bilder sedan i lördags.



Freddie fick köra fram och tillbaka, för jag har inget körkort (ska på handledarkurs den 4 maj).



Slangen med fårskinnspälsen Harry.

 

Jag skulle ju inte dricka. =P Här får ni en bild på mig och en bild på pussy, båda med vära närmsta vänner : Harry och Alkoholen!



Peace?



Hade du låtit mig övningsköra nu? =D cp nykter



Freddie vattnar draken, förlåt tankar bilen!

Hade lite små tråkigt  i bilen på vägen hem därav dessa fotona =P

På torsdag blir det Minestry of Sound på slagt. Sen så får jag väl göra lite reklam för avslutningsfesten för VIP Lounge på Chili den 2 maj klockan 22.00 - be there!

Ser ut som det blir jobb på fredag trots man är ledig =/ men får ju tänka på kassan och att den kommer klirra en del till sommaren så.

På onsdag ska jag träffa Tilda och fika en stund och sedan på kvällen ska jag sy in löshår på Fia. Har kommit på någons hår som jag vill ha och tycker är sjukt vackert. Kolla Meg Ryans hår i hennes senaste film - Woman. Niiice.

Nee, nu får de räcka för idag, blir ju sjukt deprimerad av allt regn och oväder. Jag vill ju ha fint väder imorgon =(


God natten dådå!



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: