SKRIVET: 2009-04-08, kl 18:36:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

Meanwhile! =) haha

Håller på att laga mat till familjen nu. Idag står det pannbiffar med potatis och gräddsås på menyn. Fast det är ju inte vilkar biffar som helst, nene det är mina special biffar á la Malin!

biffar:
500g blandfärs
2 ägg
3 finhackade salladslökar
2 msk chilisås
salt o peppar
curry
rosmarin
ströbröd
olivolja

Smasken blir de! Potaisen bara kokar jag upp med skalet på och för att göra en nyttig version av gräddsås så utesluter jag smör. =) Fast okey jag är väl Sveriges lataste kock som använder Knorr's sås på påse! hahaha! Får steka upp lite lök också.



Ikväll blir det en Powerwalk i skogen (har redan varit ute och gått två ggr idag, en med Fia och en ensam imorse) sen ska jag sola och efter det blir det filmkväll med påsk godis! Sällskap av Fia och Kevin få jag dessutom! Även en liten rackare vid namn Enzo som vi ska passa medans hans pappa Freddie tränar! =P


Nej nu ska jag banne mig äta! =)

Trevlig kväll, vädert vände ju! Och nej de blir ingen utgång ikväll, orkar inte!


Puss och kärlek


Linda

late ungeeeeeeeee, (:


Anonym

förjävelen, låt inte fia göra pannbiffar igen bara. haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: