SKRIVET: 2009-04-22, kl 19:11:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

it was okey for me, i can live with it.

Varit en runda i stan med Cissi. Var på Entré och ute vid bo01, skulle gå en promenad men så började det regna. Så vi körde till Mobili. Går runt en runda sen var det dags att köra hem. Roligt nog märkte jag när jag satte mig i bilen att jag hade suttit i en negerbulle så jag hade gått runt med en brun kladdig fläck i röven.... mitt på sträcket! Hahah =D den bjd jag väl på, i guess.

På vägen hem satte Cissi på "hennes nya favorit cd" S club seven.... mm ny sedan 1997 typ. Sjukaste är att hon sitter och sjunger med till varje låt. Fast när hon inte riktigt kan texten mumlar hon och kläcker ur sig ett ord lite då och då. Hahha underhållaren den.

Hittade inte något direkt... eller jo en sak men den får jag inte =P

Sjukt skönt att vara ledig idag! Inte för jag tagit dagen till vara men ändå. Ska iväg och sola sen med Cissi.

Imorgon bitti blir det en runda i skogen med Linda, tiiiiidigt blir det också!

Nu passar jag lille Enzo, min söta lilla filur. =D Får ta och jogga en runda ikväll. Cissi bjöd på lunch idag, den var mycket speciell. Köpte två bullar och ttvå negerbullar på Ica Maxi, delade bullarna på mitten och satte in negerbullen och mossade allt. Gott var det men det såg ut som bajs!

Fjortisar (dagens ämne) De röker fast de inte har råd men de måste göra de för då är man sjukt cool. De sminkar sig sämre än Britney Spears sjunger. Att ha en kaka i ansiktet för att täcka finnar eller för att få en jämn färg ser inte bra ut tjejer. Att ha sin rätta hudfärg på foundationen hade varit något att börja med i alla fall.  Att de sedan inte har någon mer färg i ansiktet än så gör också att de ser helt döda ut, gärna lite rouge, själv överdriver jag gärna med de för jag tycker de e snyggt. Mascaran brukar sitta som spindelben runt ögonen, fett hur fan får man de så? Tar aldrig bort de från början utan bara kletar lager på lager? Sen kommer de fattiga byxorna som de aldrig uppdaterar, aningen ett par fula mjukisbyxor eller ett par jeans som alla andra har likadana. Till detta har de några slitna gympadojjor och så har de investerat hela sin veckopeng på en tröja som kostar lite mer än de på HM och vad det är för tröja syns på den eftersom det är en reklam tröja med ett stort tryck på bröstet. Att ruffsa upp håret som Amy Winehouse är ett helt projekt, när våra kära fjortisar gör de ser de ut som de precis kommit från ett 2 timmars knullpass. Lyckat? Beteendet är en sak i sig, visst alla beter sig som fjortisar emellanåt, det ger folk något att skratta åt. Dessutom så är det lätt hänt när det finns sprit involverat. Hahah men visst älskar vi att hata fjortisar, bara för de har så dåligt självförtroende? eller är de för att vi älskar att skratta åt dem för de är så pinsamma? ..... fetaste!

Nej, dags att leta vidare på studentklänningen. Hittar ingen..... ska nog gå naken.

Hjälp?




Puss och Kärlek


Anonym

men du e ju fjortis själv merl. hur kan du snacka skit om dig själv. Love yourself



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: