SKRIVET: 2009-04-24, kl 13:04:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

It came to this

Nu kommer jag ihåg varför man hellre lägger sig i ett solarium än utomhus... de blåser, massa kryp överallt och fåglar som aldrig håller tyst. Okey det lät väldigt bittert men de hade varit skönt om man hade fått somnat en stund.




Lite brun än? Världens praktiskaste shorts här, Köpta på Victorias Secret N.Y 2008. As bra för när man ska ut o jogga, sola eller bara att mysa i. Dessutom är den gula färgen så somrig =D



När de ändå är sommar värme och sommar väder får man ju inte glömma jordgubbarna! =D

Syrran ligger också brevid och solar, porrig som en valross den! haha. Snart dags för en dusch, känner att värmen börjar ta ut sin rätt.

Hörs ikväll igen kanske, om jag inte har bättre för mig ;)


Puss o Kärlek


OlaEarL

Ser jävligt skönt ut :(


Anonym

du e ju nt rät persn till o kalla nån annan en valross.. jag har bara formr på bra ställen ;) haha


Addie

Solarium är bättre för att MAN BLIR BRUN efter typ 20 min, för att få lite färg av Sveriges sol krävs det 100 timmar för fan xD



PUBLICERAT: 2009-04-25, 08:00:28 | URL: http://ajja.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: