SKRIVET: 2009-04-22, kl 12:30:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

im everything you want her to be

Igår:

Lång men kort dag, Helt okej med saker att göra på jobb. Kom in en massa polacker och ryssar. Cassie var jätte snuvig, hon har pollen allergi. Helt plötsligt hörde man någon dö av skratt ute i disken så kommer Cassie ut: Om polackerna hade frågat mig vad de är för ´fel på mig (eftersom mina ögon e helt knarkade) så hade jag nog råkat svara : I have Polen- allergi! Hahahahah. Sjukt den människan.

Snart ska jag inte till stan med Cissi, ska göra lite ärenden och runt i affärer. Man är ju ledig idag ju! =D Vaknade klockan 12. Skiter faktiskt i att jogga idag :P kanske kommer ikväll. Var sjukt sugen på skorpor idag så det fick de bli till frukost! Vilken fattiglapp jag låter som, men skorpor är faktiskt riktigt gott!

På lördag blir det Ängelholm efter jobb, ska på en fest där. =D skoj skoj. Fast ska iförsig hem samma natt och jobba på söndagen.. =P

Lite små tråkigt väder idag, solen kunde skina lite starkare tycker jag! Jaja i vilket fall som helst ska jag sminka mig nu.


Ha d bra idag!


Puss och Kärlek!


Emmy

Maulin ska du jobba i hjäl dig eller??! Ta nu ledigt lördag o söndag o spendera en hel helg med oss i Ängelholm!! Dessutom ska det bli 20+ grader i helgen, då kan du inte jobba!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: