SKRIVET: 2009-04-29, kl 00:06:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

I'll catch u later!

Fortfarande klänninglös =/ Hilfen mich danke!.. det är banne mig inte lätt att vara kräsen!
Imorgon ska jakten på klänningen avslutas för då måste jag hitta en! Ska träffa Tilda efter jobb och leta.


Haft en ganska trevlig dag på jobb idag med Alex, vi kom fram till att han var lönnfet. Men han kallar de för "fluffig" och att dessutom så har han en kuk på "2-3 kg" ...mm. Andra citat från Alex: Malin är 10 kg undervikt. Jag är kåt. Så beter man sig inte på en arbetsplats! jag är inte lönnfet, jag är fluffig.

Bild på människan får ni imorgon, fungerade inte att lägga upp den nu.

Usch, jag är inte ledig en enda dag denna veckan. =( Men så får de va! Vill man vara rik får man lida pin. På lördag blir de VIP Lounge igen med Linda, gott snack =D

Slog läsar rekord idag igen! Skitroligt att se att man har så många läsare! De värmer verkligen. Ledsen bara att jag har slackat efter lite med bilder och så på senaste.

Sitter och snackar med världens tok på msn just nu, så ska engagera mig i det istället.


Hörs imorgon!
 
Puss och kärlek!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: