SKRIVET: 2009-04-14, kl 12:45:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

I never saw it coming, should'a startet runnin' a long long time ago



Mmm, frukost: kiwi och jordgubbs smoothie. Surt men gott! Första dagen på praktiken efter lovet... ska nog förtidspensionera mig. Som min syster säger "jobb är inget för mig. Jag ska vinna på triss och leva på 25.000 i månaden i 25 år" tror hon ja, riktig drömmare de. Dessutom ska jag anmäla henne i singn' bee! haha, hon tjatar om att det är hennes dolda talang att kunna de flesta låttexter till låtar hon hör. Hahah kioskmongo!

Fattar inte hur jag kan vara världens klumpigaste människa men jag rev av en hel hudbit  av mitt finger när jag skulle skriva på locket på mixern.... hur fasen lyckas man?

Tror jag har hittat min potentiella studentklänning! =D Men jag tänker faktiskt inte visa någon bild för jag vill inte att någon smart människa ska ha precis samma klänning som mig! så hah!

Förkyld så man skulle kunna tro de va -20 grader ute! Kan ju för gud skull inte andas med ena näsborren! Legat och snörvlat hela natten.... sjukt charmigt jag vet!

Vet att man helle inte ska anstränga kroppen när man är "sjuk" men i detta fina väder kan man ju inte låta bli att gå ut och springa en runda. Det blir dessutom en runda i skogen med linda på fredag klockan 9 på morgonen!!! När jag fått min kondis tillbaka får jag väl ställa upp i broloppet eller något.

Nej, nu är det dags för en runda sedan duschen och jobb!

Ha de bra vi hörs senare ikväll hoppas jag!





Puss och kärlek


Addie

HAHAHAHAH Fia har ju rätt i saken, palla jobba när man kan vinna :P



Och ta nässpray!



Du kan ju ut o springa och sånt så länge du inte har feber, har du feber så gör ABSOLUT INTE DET för du kan få hjärtinflammation och det vore ju inte så bra gumman



puss



PUBLICERAT: 2009-04-16, 08:07:12 | URL: http://ajja.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: