SKRIVET: 2009-04-12, kl 11:43:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

"how will I know, If I can't let u go"



Fredag:
Kom hem till Freddie hjälpte honom städa undan lite sen kom lite folk och kvällen satte igång. utgång blev de men var hemma igen runt 3 tiden. Duktig som man är eftersom jag skulle jobba dagen efter! =)









Lördag: Upp och jobba, skulle stå i köket på KB redan klockan 14. Bandet för dagen var Caroline af Uggla, inte nån personlig favorit men hon verkar faktiskt ganska cool. För er som inte vet så är hon laktosintolerant! =D haha lite sån onödig fakta. Vi tillagade påskmiddag som blev riktigt lyckad! Även en chokladkaka, som blev riktigt misslyckad. Slutade 22. Fia (min syrra, som jag jobbade ihop med) Hade kollat fel på bussen så vi fick ringa efter skjuts, måste säga att de var inte varmt ute igår natt! Gick igenom hela Malmö från KB till AG's på värnhemstorget... eller det är kanske Coop nu? När vi kom hem var det film time inne hos Eddie, de funkade inte riktigt eftersom vi alla somnade efter ca 10 minuter.

Söndag: Precis vaknat, riktigt fint väder och är sjukt sugen på att ta min morgon promenad nu sedan äta frukost i solen. Vi får la se! =D


Have a nice day!


pussåkärlek


Linda

Härliga bilder du tar på mig när jag inte är okej, ahahahha, (: <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: