SKRIVET: 2009-04-02, kl 23:44:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

gone, all gone.

Var uppe klockan 11.30 idag! Jisses vad jag har blivit duktig på dehär med att vakna tidigare om dagarna! Solen sken ochj det blev en rask morogn promenad runt Klågerup i bara mjukis byxor och tjocktröja! Jätte varmt och skönt och det ska bli ännu finare och varmare nästa vecka, kan det bli bättre?

Åkte in till stan och fikade lite med Adrian på EH. Där blev det en massa skitsnack om allt vad kärlek är! Inte för att jag är någon Dr. Phil inom det området men vi fick sagt en hel del och det var jättemysigt. Sen var vi inne på Telenor för att se om min mobil hade kommit in, vilket den inte hade =( Efter det blev det jobb!

 Manne kom in idag med ett strålande humör, sjukt mycket roligare när folk omkring en är glada!

Helgen blir en del jobb och utgångar forhoppningsvis båda kvällar, men vi får se. Nästa vecka har ju även sina utgångar och trevliga fest kvällar! =D

Åh, där är en viss människa jag saknar. Du vet nog vem du är..

Sov gott alla barn!


PuSS oHc kÄrleK


Anonym

:) vem saknar du? för oss som inte vet !!! :D


Addie

Jag vet vem du saknar :P



MALIN DU GLÖMMDE SKRIVA DET VIKTIGASTE!

Telenor killen kollade in dig och han såg inte så hemsk ut, jag tycker du ska satsa på honom, du vet ta hans nummer fall i fall du får "problem" med din nya mobil när du hämtar den xD



PUBLICERAT: 2009-04-03, 09:15:21 | URL: http://ajja.blogg.se/
Jag

För er som inte vet förblir det en hemlighet, för Addie som vet, säger han inget om! Och du e ju så sjuk om honom inne på Telenor, ta du honom ;D





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: