SKRIVET: 2009-04-04, kl 11:42:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

"De fall in love as they fall"

Gårdagen gick undan. Jobba sen hem till Freddie där jag mötte upp Eddie och Jens också. Sminka och gjorde mig iordning illa kvickt. Hällde i mig spriten och så stack vi till Crown. Träffade en massa bekanta ansikten!

Vaken och uppe tidigt idag, börjar jobba klockan 16. Jaa, idag är de faktiskt jobb och inte praktik. Imorgon är det också jobb fast på KB. Får se om de blir någon utgång ikväll, om jag orkar. Måste ju hålla kroppen i trim med alkohol bootey shakin' =D hah! Ett av de mest roligaste ansiktena att se igår var faktiskt Kim. Min bästa barndomskompis Kevin's storebror! Haha inte träffat honom på flera år, skit skoj att träffa honom.

Hänger för tillfället med Bill och Bull (Freddie och Eddie) sitter och snackar skit. Ska hem snart och städa, duscha och göra mig iordning för jobb.

Nee, de blir nog hemgång ikväll istället för utgång. Får tänka på ekonomin! haha, NOT! Jag vill flytta hemifrån nu =( Men får vänta till efter studenten och födelsedagen den 5 juni! Don't forget!!! =D


Ha de jätte varmt idag! Nu ska jag ut o kissa Enzo!




Puss och kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: