SKRIVET: 2009-04-01, kl 19:09:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

Confusing day for me!

Blev en heldag med mamma och familjen på Center syd. jag vet, fattigt haha! Men det var faktiskt helt ok. Dagen började långt ifrån bra, den är ifs inte bra nu heller men i alla fall! Lovade mamma att spendera lite tid med henne så fort jag var led, "lyckligtvis" var hon också ledig idag...

Fixade nytt abonnemang och får min nya mobil på fredag. Köpte inte mycke mera än foundation svampar och trisslotter. Fia och jag kände att vi hade lite tur med oss idag. Först vann jag 50 kr och köpte två nya sedan vann jag på den ena av de nya också! Inte nog med de så fick jag brev i posten om att jag ska få tillbaka en trevlig summa på skatten också. Så penga mässigt har de varit en mycket bra dag, känslomässigt - Not so good.

Fia köpte en ny dator, mycket liten en.



Eller?


Jag och Oliver köpte glass under tiden eftersom det tog 100 år. Glassförpackningen till Magnum Temptation såg verkligen ut som ett tampong paket!



Kanske lite fint tampongpaket, men ändå!

Nu är det dags för lite psykologi. Wish me luck!


PUSS och KÄRLEK



 


Addie

Ooooo vad blir det för mobil???



PUBLICERAT: 2009-04-01, 20:11:28 | URL: http://ajja.blogg.se/
Jag

Det blir den senaste från Lg, toutch den med, är helt såld för dem! =) (L)


Anonym

wowie, malin med ny lur, snacka om att det är på tiden =). ha d underbart merl



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: