SKRIVET: 2009-04-13, kl 12:34:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Anything like it!

Åh sista dagen på lovet sedan börjar allvaret igen =( så skönt det har varit att bara kunna slappa hela tiden. HAr inte fått psykologin gjord, måste få en spark i baken eller något!

Vaknade av att Linda ringer mig, Hej, är du vaken? Jag har varit vaken sen 9, jag kommer snart. Hoppa upp ur sängen och in i gympadojjorna sedan blev det en powerwalk i skogen denna soligt varma morgon! =)

Sitter och kollar på the Hills och dricker Jordgubb och banan smoothie. Jättegod =) Hade ju dött för att se ut som Whitney och ha hennes jobb. Tursam jävel är hon!



HAha nej nu är det väl dags för duschen, har suttit småsvettig nu förlänge =P haha jag vet jag är ett päckel!

Vi hörs väl lite senare!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: