SKRIVET: 2008-09-24, kl 16:04:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vatten krig och blåsor.

Vi var i köket idag i skolan, jag och Patrik gjorde en rotfruktsgratäng som inte smakade som jag hoppats, sedan har vi haft vatten krig heeela dagen, känns som om man går i förskolan igen.

Jag har kollat runt lite på olika hemsidor och har funnit några riktigt fina skor, Men jag är för feg för att köpa dem eftersom jag och min syster har dåliga erfarenheter av att handla via internet. Synd är det för kolla så vackra små älsklingar jag fann! Vill ha.

Jääätte fina, hade även varit snygga i svart eller blodröd.


Kanske lite vanligare men jag älskar den lilla plattån där framme, den gör så mycke! Allting bli mycke bekvämare tycker jag.

För att sammanfatta gårdagens match så har jag inte så mycket att säga......... vi förlora med 21-0!!!! Helt osannolikt!
Men till försvar så kan jag säga att alla i deras lag var typ 30 bast och har spelat i division 1 lag i flera år. Så hur stor chans hade vi igentligen? Haha okey vi var väldigt dåliga =P Efter matchen känner jag enorm smärta under mina fötter, jag tar av mig strumpan och där, en på varje fot, helt fyllda med vatten och stora som en 1-krona var två blåsor som gjorde så sjukt ont!

Jag var med min kompis Tilda i onsdags och såg denna filmen på bio, den var ju helt underbar! Man vill bara se ut som henne, helt otroligt vacker!

I onsdags förra veckan så var jag med min älskade Tilda på bio och såg Mamma Mia. Den är nu en av mina favorit filmer. Den unga tjejen, kommer inte ihåg vad hon heter, är så himla snygg (tänk om man såg ut så!) Den var verkligen jätte bra och jag tycker den är värd att se om du inte redan har sett den.
Här är en bild på mig och Tilda för några veckor sedan, man ser inte oss så bra för vi leker Lady Gaga :p


Det är Tilda i rosa.

Nu ska jag plugga vidare, har redovisning av en bok ( gossip girl) och sedan har jag prov i naturkunskap - Blä...


Emmy Westerdahl

Mamma mia, I loved it! Jättebra! Hoppas den kommer ut på film i jul så vi kan se den tsm! :)



Var hittade du skorna? Jag gillar de svart. såna skulle jag kunna tänka mig till hösten :)

Har knappt handlat ngt här. Bara en kappa. Så du måste hjälpa mig komma ikapp modet när jag kommer tillbaka!

Puss my love



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: