SKRIVET: 2008-09-23, kl 13:18:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag idag.

Sitter hemma hos Fia och snokar igenom lite bilder på datan, hittade jättemånga gamla roliga bilder :P
Jag har inte slutat skolan ännu, har fortf religions provet kvar. sucks* Men vi hade 2½ h rast så jag passade på att pay my sis a visit.

Jaha, i eftermiddag har jag en träningsmatch som ska spelas. Vi möter Klagshamn som antagligen kommer vinna. Men jag hoppas ändå på det bästa!

Hatar ni inte lärare som är helt självgoda och tror de är bäst bara för de lär ut? Vi har typ tre sådana lärare och jag blir så irriterad när de börjar prata om vad de kan, har gjort och är bra på, vem fan bryr sig? :S

Jag hittade lite bilder från mina olika resor iår, tänkte jag skulle göra en liten sammanfattning!



Februari. Fia, Jag och Cissi påväg till flygplatsen för att åka till Irland.


Mars. New York, Times square. Här var jag med några från min skola.


Juni. Super charmig ställning :D Här är jag med min pojkvän i Barcelona.

November. Detta är Karon i Thailand vart jag och Robin snart ska till!

Nu måste jag gå, ska tillbaka till skolan och skriva prov. Önska mig lycka till!


Emmy Westerdahl

angående tävlingen med solbrännan! Det ser ut som om jag kommer hem den 3-4november. precis i tid till att vara brunast!!! HAHAH I'm the best!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: