SKRIVET: 2008-09-28, kl 18:31:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sunny Sunday

Vilken varm och härlig dag det har varit idag! Synd att alla inte kan njuta av den eftersom man jobbar. Men det har varit trevligt  med jobb också =) 

Imorgon ska jag ha redovisning på min svensk-bok (Gossip Girl) den är suverän! Verkligen värd att läsa, det är i och försig en hel serie böcker men läs hela serien ;)

Nu ligger jag med Robin i sängen och kollar på Miami Ink. Robin är lite av en tatuerare nu :p Han har tatuerat Freddie för ett tag sedan. Det var hans första tatuering och den blev faktiskt riktigt bra! Så nu ligger han och suger i sig insipiration som en liten svamp! haha



Igår kväll när jag jobbade fick jag ett samtal av ett nummer med otroligt många siffror i, det var min kära Emmy som ringde från Korsika =D gissa om jag blev glad! Hon hade både tråkiga och goda nyheter. De goda var var att hon har planerat att komma hem lite tidigare än tänkt och det tråkiga var att hon kände sig illa behandlad av "sin familj" :(  Tråkigt att det skulle bli så men jag är mest glad att jag ska få hem henne igen!

Imorgon ska jag nog fortsätta min jakt på en vinterjacka. Jag har fått min kompis Suvi att följa med mig och ge mig lite smakråd och så (inte för att det hjälper, jag är för kräsen ändå).

Nu måste jag läsa vidare i Gossip Girl så jag blir klar! Trevlig kväll.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: