SKRIVET: 2008-09-27, kl 12:48:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Huvudvärk, Jobb & Möss

Okey, så gårdagen blev inte riktigt som tänkt. Kvällen började utmärkt på restaurangen Mascot på Möllan. Efter ca 1 timme så börjar jag känna en migrän attack, jippi. Jag stannade i alla fall en stund till men till slut så åkte jag hem till min syster för att vila mig och sedan kanske ta upp var jag lämnade kvällen. Men så blev det inte. Jag åkte hem och lade mig i säng klockan 00. Så är det väl när man har höga förväntningar.... Jag får väl gott göra mig själv nästa helg!

Idag ska jag jobba på hemtjänsten ( usch). Jag börjar klockan två så ska snart ge mig av. Slutar inte förren 22.30 ikväll och sen ska jag upp igen klockan 8 och jobba på Vinyl, trevlig helg va?

Imorse så vaknade jag med ett ryck klockan 11.00 och bestämde mig för att städa hela ovanvåningen. Jag har sedan dess städat storarummet, mitt rum, toalettrummet och min brors rum (varför vet jag inte). Men det känns mycket bra nu. Jag har även städat Muhammeds bur :) Mohammed är min lilla mus som jag köpte i julas. Historien började så att jag önskade mig en hamster i julklapp men fick en mus av min syster eftersom möss kostade bara 15 kr och hamstrar 75kr. Musen jag fick hade Fia redan döpt till Jesus Rudolph. Jesus verkade väldigt ensam i sin lilla bur så jag bestämde mig för att gå till samma djuraffär och köpa hans bror, det blev en liten Muhammed. Jag tänkte på en liten tillökning som jag skulle döpa till Buddha eller Moses, men det sket sig :p

Då var det dags att ge sig av, hoppas din helg har varit eller kommer bli något intressantare!


Emmy Westerdahl

Naw stakars dig som får migrän hela tiden. Du som är så flitig! Hoppas allt är bra med dig nu! PUSS


fia

guud vilken snäll syster du har :P hon hjälpte dig hitta en jacka också dessutom! love ya



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: