SKRIVET: 2008-09-26, kl 16:07:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredag idag! wiiho!

Då var de fredag igen, hemskt vad veckorna rullar iväg. Har slutat skolan för dagen så nu sitter jag och försöker leka teknisk med mitt nya inköp, min data =)

Jaha ikväll ska vi fira min kompis Elin med ett restaurangbesök på Maskot och sedan en visit på Crown, skoj ska de bli. Hoppas Elin får en trevlig kväll med oss!

Fick väldigt trevliga nyheter i skolan idag. Jag, Suvi och Anna från min klass ska vara med på årets kock semifinal som commies (kock assistenter) Grattis till oss!  Glöm inte kolla på tv4 den 17 oktober då det sänds, då kanske du får en glimt av oss =) 

Nu är min kära far i L.A och roar sig. Han ska besöka Las Vegas, Reno och Grand Canyon också. Inte minst så ska han gifta sig med sin sambo (ett stördo, hata!) så jag får ett stephmonster! s*cks. De ska ha ett Elvis bröllop, låter häftigt men jag tycker nog mest det är löjligt :(



Hoppas ni får en fin fredag kväll och håll inte tillbaka med spriten!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: