SKRIVET: 2008-09-30, kl 17:29:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bara en lektion..

Vi hade bara en endaste lektion idag och sär skrev vi prov så vi fick gå tidigare! Haha skönt minsann! Så trogen syrra som jag är så ringer jag min kära syster Fia :) så vi har haft en dag på stan idag igen. Det är jättemysigt att bara vandra runt o kolla lite i affärer. Efter vi varit och köpt min älskade skor, som jag ångrar att jag inte köpte igår, så gick vi och fikade på Espresso House. Efter ett tag så kom Tilda och höll oss sällskap. Det var verkligen längesedan man kunde sätta sig ner fika och bara va med Fia, vi båda är så upptagna av allt annat annars. Jag saknar min sis. Sedan hon flyttade hem till sin pojkvän Freddie så har vi träffats allt mindre från att ha umgåts varje dag. Ialla fall så köpte jag min skor, ett par chinos och ett armband idag :) Fia däremot som är allergisk mot pengar slösade allt hon fick i lön o studiebidrag utom det hon var skyldig Freddie! Haha hon är helt otrolig när ddet kommer till att spara pengar.



De ser bättre ut på foten och i verkligeheten.


Nu sitter jag och lyssnar på Rianna -  take a bow, lyssnar man på texten så är den faktiskt rätt häftig :p

I eftermiddag ska jag till Bara och träna innebandy med laget. Ska bli skoj. Till helgen har vi en match som ska spelas, undra hur de ska gå vi suger liksom! Haha men jag spelar ju bara för skoj skull ;)

Nu är det ca en månad kvar till jag ska till Paradise! Ska bli så skönt att få komma iväg och bara slappna av från skolan, jobb och allt! Ska bli så satans brun också! Har börjat rita upp lite olika designs också eftersom jag har tänkt att jag ska få min stundentklänning uppsydd där nere.

Dagens låt blir nog, trots Riannas texter, Cold Play - fix you. Skit skön låt, man blir helt sentimental av att lyssna på den. Den dedikerar jag ( eller hur man stavar de) Till min syster yster Fia. =) AKA Måns/ Roland Rödlök!

Vi hörs! 


råålan röölöök

tack för du berättar min livshitoria :P känne rmig lite som en kändis nu ju :P haha

pusselbit<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: