SKRIVET: 2008-10-27, kl 18:28:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Skoor <3

Gårkvällen ägnades åt att titta på tre olika filmer med några kompisar. Vi åkte till Staffanstorp och köpte godis sedan såg vi först "jag vet vad du gjorde förra sommaren" kass och gammal jag vet! Mend en är lite läskig ändå ;) Sedan såg vi "Honey" den är ganska bra men lite tillgjord :/ Och till sist såg vi "Instängda" och deeen är läskig den! Jag har ju sett den förr men det är ju ändå lite läskigt att se den igen. hihi*

Idag har jag varit på Novalund, bra sätt att spendera första dagen på lovet! Där blev det byxor och en kofta och en "jacka". situationstecknen är för att jackan är som en koftjacka =).

Denna kvällen ska spenderas med Madde och Charlotte på läktaren i Höllviken när vi hejar på A-laget. Vilka Bara supporters vi är alltså! Efter matchen får vi se vad som händer.

Denna veckan blir det nog ganska mycket att göra. Måste passa på att träffa alla kompisar så mycke som möjligt eftersom man nu inte kan skylla på att man har mycke i skolan ;) haha nee skoja bara. På onsdag ska vi till Etage verkar det som, sugen? Fredag så ska båda Paula och Tilda ha fördelsedags fester, ojojOJOJ! sen blir det väl en match i helgen och jobb på söndag sen var detta lovet slut :/ Meeen mina damer och herrar! Nääääästa vecka så har vi ingen skola förrens på torsdag och då ska vi praktisera på Malmö Arena ( sucks om du frågar mig) Detta ska vi göra på både torsdag och fredag från typ klockan 17.00-23.00 så vi får se hur det blir på fredagen eftersom jag ska på Halloween fest! Skoj skoj!

Fia har flyttat hem igen så nu kan jag inte dansa naken på hennes rum längre =D blink blink*
Nej men jag är glad att ha min klon hemma igen, hon kan ju städa toaletten varannan gång så att de inte är jag som behöver göra det varje vecka!

Var inne på Topshop när vi var på Nova och undra om jag hitta en himlans massa skor!!! Åh jag hade kunnat lägga mig ner och dö för de flesta!



To die for, huh?

Oj insåg nu att alla var svarta :S Men vad gör de? svart klär ju till allt, eller hur? ;)

Nej, ska jag bege mig. Förresten så har vädert varit tråkigt idag och jag har lagat kummelfile till middag, så jähäävla duktig!! =D hahah Puss puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: