SKRIVET: 2008-10-26, kl 19:35:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sammanfattad helg

Fredagen gick fort må jag säga. Det började i lokalen var Olivias fest var, hade mycke trevlig och som vanligt lite för mycke att dricka. Men av det som jag kommer ihåg var det jätteskoj. Vet inte hur många gånger jag la ner på dansgolvet och hur skitig min klänning blev. Glömde fotta men det blev klänningen från Forever21 och en kort kavaj till det. Efter lokalfesten gick vi till crown men där stannade inte jag så länge eftersom Fia och jag började bråka. Så jag gick.... Ringde Henke och han skickade en taxi för att hämta mig. Kompisar alltså :)
Hemma hos Henke satt Madde, Pesse och Johan. Efter en dramatisk kväll så gck jag hem till Freddie och sov på hans bekväma soffa. Lördagen passerade och ont i huvet hade jag som in i! Idag (Söndag) så började det med att jag kom försent till jobb :/ Allting på jobb var hektiskt. Sedan var det hem och spela match. Snäll som Eddie är så hämtade han mig efter jobb och körde mig hem. Matchen blev 10-4 till dem men de kunde varit bättre. Ett mål gjorde jag men det var inte fint så blev inte för stolt. Nu har jag städat klart mitt rum och Fia slavar runt Eddie så att hennes rum blir städat.

Ikväll får vi se om jag åker till Cissi och underhåller henne.

Pappa kom hem innan men vi ska inte ses idag, kanske imorgon eftersom han inte "palla" köra hit idag. Känns lite smått tradigt eftersom vi inte har setts på typ en månad, men men.

Nu ska jag gå och duscha =) Ha det bra så hörs vi!


nina

MALIIIIIIIIN. du var bara för goooo på dansagolvet i fredags. du ägde haha. tycker om dig så <3<3



PUBLICERAT: 2008-10-27, 14:34:15 | URL: http://lippai.blogg.se/
Me

hihi*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: