SKRIVET: 2008-10-13, kl 20:52:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Psykologi & Paj

Skoldagen har varit allmänt dryg, Hade håltimme i två timmar så jag passade på att hälsa på F&F (Fia och Freddie). Social som jag är så somnade jag direkt och vaknade precis i tid till att hinna tillbaka till nästa lektion, "rutinerat".
Vi har riktigt mycket i skolan, tror inte jag kan säga det tillräckligt ofta. Psykologin tar död på mig. Man lämnar in en uppgift och får tio tillbaka. Men det är ju bara att bita ihopa och göra den för man ska ju ha MVG i det ;) Faktum är att det är riktigt intressant och jag har aldrig lärt mig lika mycket på så kort tid som jag har inom detta ämnet. Så jag ångarar ju inte att jag har valt det.

Nu sitter jag och äter paj med glass som mamma så flitigt har bakat. Jag lyssnar även på Ron Pope - A drop in the ocean. Inte världens nyaste låt men den är rätt "gosig" att lyssna på ibland.

Helgen gick rätt fort. I fredags så firade vi Olivia som äntligen fyllt 18, Tror ingen har längtat så mycket efter den dagen som hon! Hon märker säkert ingen skillnad för det gjorde inte jag när jag fyllde 18, men det är väl tanken att veta att man är myndig. I alla fall så var kvällen mycket lyckad och maten  var jättegod. Efter middagen gick vi ut till klubben Inkonst sen var den kvällen över. Hade jätte skoj! Grattis igen Oliviott.

Lördagen spenderade jag med Madde och Fia på en fest i Staffanstorp. Jag förstår inte hur jag alltid lyckas bli så full? Okey det är skoj men det är inte lika skoj dagen efter när man inte mår för fint och man har glömt typ halva kvällen.....
Ialla fall så hade jag skoj och höll på att raka av halva håret på ena sidan huvet, men mina kääära kompisar sa åt mig att göra de när jag var nykter istället så jag inte skulle ångra mig :P haha jag är en sådan tok ibland.

På fredag är det årets kock som gäller, Är så hemskt nervös! Men jag är ju inte ensam utan ska stirra upp Suvi också. Sen på kvällen ska vi fira Nina som också äntligen fyller 18år. Hemskt vad alla fyller år på hösten. Skönt att vara sommar barn tycker jag ialla fall.

Nu ska jag fortsätta med psykologin. Vill bara säga att jag uppskattar mina läsare och det är roligt att få höra att någon läser! Puss på er mina små plommon!

PS. Provet om judendomen gick nog, kanske, möööjligen ganska Okej!


Gosigt

Väldigt rutinerat gosigt :P


Emmy Westerdahl

Shit malin! Inga såna klippningar!! Hahah. Det är hade kunnat sluta riktigt illa!!! saknar dig! Puss på dig vännen!


Anonym

Haha du kan inte stirra upp mig hur mycket du än försöker =P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: