SKRIVET: 2008-10-08, kl 22:56:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Pärlor och vardagen.

Gud vad det har blivit populärt att köpa och bygga egna armband, visst blir de fina och man får sin egna lilla toutch men asså jag har inte tålamodet! Jag var med Suvi på pärlshoppen idag och plockade ihop lite. Jag byggde ett mobilsmycke med swarowski pärlor. Nöjd men kunde varit finare om jag hade haft rätt verktyg. Suvi gick ialla fall loss och köpte pärlor och band för lite mer än hundra lappen.

Fick nyss reda på att det inte går att få tillbaka sina pengar om man avbokar resan till Thailand, eftersom jag och Robin inte längre är tillsammans så vill jag inte åka. Så om det är någon som är intresserad så säljer jag min biljett för 8000:-

Jag blir nog lite sen med att lämna in mina läxor, har gjort lite av dem men känner verkligen inte för det nu. Gör det sista imorgon och skickar det till mina lärare istället.

Mamma Mia är nog en av mina nya favorit filmer. Gå in på www.youtube.com och skriv Mamma mia - our last summer. Den är bara så himla skön att lyssna på. Det är Marc Darcy från Bridget Jones dagbok och Pierce Brosnan som sjunger. De är kanske inte de bästa sångarna men det är du det som är charmen ;)

Imorgon börjar jag 08.00 *suck*. Ska inte bli skoj och stiga upp vinter mörkert och göra sig i ordning. Kan inte julen bara rinna förbi så det kan bli sommar igen? Älskar sommaren.  Jag vill åka till sommaren!

Nä, räcker det inte nu?

Förresten! Grattis till Olívia som fyller år imorgon! På fredag ska vi alla på tjejmiddag hos henne sedan blir det utgång. Mycket trevligt!

Nu räcker det. Vi hörs imorgon =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: