SKRIVET: 2008-10-29, kl 15:21:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Onsdag-dag.

Igår träffade jag pappa! - Jag vet, wow redan!! Nej men vi skulle ha träffats sedan i söndes men han har bara haft ursäkter för allt.....  Nu har vi ialla fall träffats och han har ju gått upp många kilon! haha. Efter våran träff så tränade jag. Sen åkte jag bara hem och tog det lugnt, pallade inte hitta på något.

Idag ska jag först se en match sedan ska jag in till Chilli o kröka med Fia, Ida, Elin, Anna och Sabina. Efter det blir det Etage.

Nu ska jag snart ner och laga mat till familjen. Fan vad jag är duktig ibland. Idag har jag inte tänkt gå in i de för mycket. Det blir nog bara fiskpinnar! Haha... Gotte!

Kan inte sluta tänka på de ankelbootsen som jag la upp bild på efter jag varit på Topshop. Jag tror att jag måste ha dem! =/

Riktigt härligt höstväder idag. Man blir glad av höstsolen.

Har fått en ny mobil. Tur att jag är så satans teknisk alltså! Skulle ladda ner låtar från datan och lägga över på mobilen via en usb sladd........ ehh jo! Sen tänkte jag bluetootha över låtarna.....EHH JOO! Så hemskt teknisk. Så jag la in allt på Fias mobil och sedan skickade jag dem till min, haha.

Detta måste ha varit det, änsålänge, drygaste lovet :S Det finns inte mycket att göra, alla bara jobbar men inte jag, inte detta lovet minsann. Kunde varit i Thailand nästa vecka...... happ.... Men jag är här hemma istället med alla sötnötar och nötar.

Nej, fan ikväll ska de bli as kalas! Hör av er om ni är sugna! Får se om jag lägger in nån bild på kvällens outfit, har inget direkt snyggt att dra på mig... =/ det gör saken helt tråkig..... Får kanske ta en snabbis i stan. Men jaja!

Ha det så skoj ikväll och känn av ungdomen! Det ska jag! Förresten grattis i efterskott Paula! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: