SKRIVET: 2008-10-23, kl 16:21:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ont i halsen och feber.

Hemma idag igen, ont i halsen och feber är vad som håller mig hemma. Så ikväll blir det ingen träning... =(  Jag får väl plugga lite, skulle igentligen ha prov i samhälls ekonomi idag men får ta det imorgon istället.

Jag har ialla fall fixat bilderna på koftorna som jag lovade i förra inlägget!


Tänk vad snygg denna hade varit med ett längre vitt linne under, en sjal, snygga jeans och slitna stövlar och en himelskt massa armband!



Denna koftan tyckte jag mycket om tack vare knäppdetaljerna, ser väldigt mysig ut nu i höstrusket också :) Är inte så säker på vad man skulle ha till men kanske ett par grov stickade tights ett par snygga stövlar (som matchar koftans spänne i färg och material) och en längre tröja under. Det hade nog funkat!



Vet inte riktigt om den här är min stil men jag kan tänka mig en massa plagg som man skulle kunna ha till. Tänk dig en smaragdgrön top under med en hög guldiga halsband runt nacken och ett par höga svarta jeans, tror det hade blivit riktigt snyggt. Kanske ett par härligt höga pumps till det med en fin platå.

Så nu har ni fått lite malin tips ;)

På söndag kommer min pappa hem från USA, ska bli jätteroligt att träffa honom. Det var en månad sedan han åkte nu och jag har saknat honom jättemycket! Men innan återträffen så ska jag först jobba ett par timmar på KB sedan ska jag spela match mot Håkanstorp. Undra hur det kommer sluta, haha!

Helgen ser ut som såhär! Imorgon ska jag åka och köpa ett par nya stövlar som ska invigas på kvällen. Då är det Olivias lokalfest och då är det dricka ska! Till stövlarna blir det nog en vit lång skjorta och kort svart kjol. Har haft lite funderingar angående outfiten. Men jag har inte bestämt mig ännu. Jag har också en klänning från Forever21 som bara hänger i garderoben och väntar. Men jag gör så, jag fottar de olika alternativen så ni får se! ;) På lördag så händer inget speciellt, mamma kommer nog vilja att jag ska städa (som vanligt) :p. Söndagen har jag ju redan skrivit lite högre upp!

Snart kommer Emmy också hem från Korsika! Just nu är hennes föräldrar och hälsar på henne, stackars Cissi är hemma själv. Jag får väl ta och hälsa på henne någon dag!

Jag och Nina i min klass har snackat lite om att ta en sista minuten resa efter lovet när allting är ännu billigare. Det hade varit så skönt! Tänk att bara släppa allting och bara sticka iväg någonstans varmt och skönt en vecka!! Jag får ångest varje gång jag ser en ving eller apollo reklam på tv, de annonserar hela tiden resor till thailand och liknanade, tänker bara att dit kunde jag varit påväg om två veckor =( men men.

Nej nu ska jag ta och bege mig! Ha det fint sålänge!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: