SKRIVET: 2008-10-06, kl 21:49:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Now i know what they mean....

Idag var jag i skolan, sen hos frisören och seeen var jag och såg Mamma Mia, igen,  med Fia och mamma på bio. Den är så bra kan se den hur många gånger som helst. Man blir verkligen glad av den =). Det är skoj att hitta på något med sin syster och mamma, bara vi tre. Det är skönt att vi är så nära, tänk alla dem som har dåligt förhållande med sina föräldrar. Ialla fall, vi satt o sjöng/skrek Abba låtar i bilen på vägen, det var så sjukt skoj!

Sitter jag och myser med Enzo. Han har somnat i mitt knä, min älskade lilla hund.

Nu är jag ialla fall super blond. skoj skoj!

Jag har inte så mycket att skriva idag, dagen har gått rättt fort. På min håltimme träffade jag Fia och gick och solade. Vi gick också och köpte pärlor och snöre så gjorde vi två likadana armband, för vi är tvillingar och det betyder något....


Rätt mycket är bajs nu....... men vi tar det en annan dag när jag behöver få ut lite känslor.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: