SKRIVET: 2008-10-21, kl 12:13:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ingen sol idag inte.

Just nu har vi långrast så jag sitter i datorsalen med Aida, Nina och Olivia. Skoldagen blir nog inte så lång idag.

Igår fick jag jobbet som gympa ledare för en grupp med 20 barn på 6 år och uppåt. Det var ju inte speciellt avancerat och så, två timmar i veckan bara :p Men de blir ju ändå en slant i slutändan.

Har sett en riktigt snygg kofta på Åhlens city, du vet stickade koftor är höstens it-plagg ;) Ska lägga upp lite tips på några koftor som jag tycker är fina lite senare.

Denna veckan ser inte så jätteplanerad ut. Har träning ikväll men får se om jag kan delta, har fortfarande ganska ont i låret. Torsdag har jag träning, Fredag ska Olivia ha lokalfest sedan ska vi ut, lördag får vi se och på söndag jobbar jag sedan har jag match. "jätte" mycket att göra. Sen nästa vecka är det ju lov! Då ska det ske en storstädning på mitt rum, rensa ut en massa gamla saker och ersätta dem med nya, fräsha, fina saker. Mamma kommer bli sååå glad =)

Måste säga att jag tycker det är så hemskt med tjejer som använder mjukisbyxor med ett tryck på rumpan där det står typ "foxy" så är de lite hängiga. Till dessa så har de ett par höga stövlar som är helt uppslitna och klacken skulle bytas för tre centimeter skruv sedan. Sedan har de en tjocktröja med ett skoltryck eller fotbollslag med massa sponsor tryck på. Haha helt underbart att folk ens känner sig väl till mods att gå ut så!

Men nu ska vi inte döma ;)

Tror jag ska ta och klippa mig kort igen, vad tycker du? Det har inte blivit så långt ännu men det har kommit till en sån jättehemsk och tråkig längd.

Nu ska jag gå! Ha de bra så ses vi igen med lite tips på snygga koftor!


fia

jag håller med helt om dom där byxorna! haha fy fan!

klipp dig igen :D du e så fin i kort!!


Anonym

Ja klipp dig!!

HUNDRA PROCENT SNYGGARE


Mig

Hahah så jag e ful nudå? :p


Anonym

du borde verkligen klippa v.Beckham style igen.

nu ser du helt ung ut typ :P inget taskigt men du passa mer i så, "uppklippt" där bak målle lilla.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: