SKRIVET: 2008-10-01, kl 16:30:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hösten och regnet.

Märks att hösten är påväg, kallt, blåsigt och massa regn. Samtidigt så är det ändå rätt så mysigt, man vet ju då att de snart är jul och man kan kurra ihop sig i en go stickad tröja med en varm oboj i handen =)

Vi har varit i köket idag i skolan, jag var köksmästare och fick ha hand om luckan, jag ägde :p hahaha allting gick som det ska och det kändes som man hade alla hönsen inne! Efter ett tag hade jag så bra koll på läget att min tankar vandrade iväg, jag vet inte vad jag vill här i livet. Är det ovanligt att man känner så som 18 åring? Blev helt deprimerad. De finns ju många saker jag hade velat göra och bli men vilken är vägen dit, liksom? Jag är helt vilse har jag kommit fram till. Jag behöver förändringar...

Trodde jag skulle vara ledig till helgen, men de blev ändrade planer. Ska jobba istället för Olivia på söndag, snäll som jag är så ställer jag ju upp ;) Jag får vara ledig helgen därpå istället. Vilket är lugnt för mig. Kanske har match på söndagen, vem vet? jag har match  nu på fredag 19.30, Undra om de som besämmer match schema inte tycker att 18 åringar ska få ha ett liv en fredag kväll. Men det ska vi ha trots de :p Ska ut och festa med några tjejer från laget. Förhoppningsvis kommer någon till att slicka Louise fötter (internt skämt).

Jag vill pierca mig igen, har två i navelen men jag vill ha det på ett annat ställe. Kanske bröstvårtan men jag tycker det är helt känsligt. Annars har jag tänkt mig mitt i örat, fast alla piercing tankar får vänta tills efter Thailand, De måste ju få läka.

Det är skoj med en tvilling (för det mesta) Jag och Fia har alltid haft varandra att leka med, prata med, va med, finnas där för och lyssna på. Jag menar hur många kan säga att de har haft någon så hela sitt liv? Vi är så lika men så olika. det är roligt. Nackdelarna är ju dem att folk ständigt jämnför oss, Fia är den snygga, jag är den smarta, fia är lat, jag är aktiv, fia är slarvig med pengar, jag är snål (nu när jag sparar ;). Massa sånt, inte minst med betyg och prestationsförmåga. Jag är så envis så man får inte vara bättre än mig! Fan ta den som försöker! Fia har väl lärt sig nu men jag har ju inte gjort det lätt för henne emellanåt. Vi blir ovänner men vi blir vänner igen som om inget hänt, det räcker med att vi säger något skoj som - You taki´n to me? haha :p. Tvillingar har nog också lite telepati, ialla fall jag och Fia fläsk!


Nu ska jag gå och äta. Ha en bra höst kväll och njut den kyliga vinter doften!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: