SKRIVET: 2008-10-18, kl 13:20:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredag och Lördag.

Igår gick inte dagen riktigt som den skulle men där var en hel del positiva händelser ändå!

Årets kock semifinal gick jättebra. Fick höra att min kock vann. Jag stannade inte kvar eftersom jag hade bråttom till en match som skulle spelas. Men ialla fall så var det rätt roligt även om jag inte fick göra mer än att finnas till hands för min kock. Jag hade den enda tjejen, Anna Johansson och hon var jätte duktig!

Matchen gick inte riktigt som planerat. Vi var 8 utespelare och halva laget blev skadade under matchens gång. Det slutade med 8-1 till dem och jag hade riktigt ont i mitt lår. Gjorde något konstigt för nån vecka sedan med låret så jag känner av de nu varje gång jag tar i lite extra. Så nu är jag halvt halt =P

Jag missade Ninas fest eftersom jag inte kunde gå ordentligt och inte var hemma förrens senare. Kändes väldigt tråkigt för jag var så fest sugen och har längtat efter denna festen så mycke.... Känner mig jättedum att jag inte gick ändå...:( Det belv ialla fall en innekväll igår framför tvn.

Nu sitter jag och äter frukost i sängen (som jag själv gjort, jätte romantiskt av  mig) Ska med Madde till Bara sedan och se A-laget spela match.

Ha en trevlig och mulen lördag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: