SKRIVET: 2008-10-02, kl 16:23:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

En sån dag.....

Idag har jag en sån dag, sån tråkig dyster dag. Jag är inte på humör för något och jag har sån ångest....... Jag känner mig så förvirrad över allting, vad gör man då? Jag vet inte riktigt vad jag känner.... Inget är bra idag ialla fall. Inte så nöjd att jag bara fick Vg på naturkunskapen heller. Känner bara för att gråta, bli skit lack eller vad som helst. Har så många tankar, många av dem kan jag inte skriva ner för det skulle såra folk men jag har så mycket jag vill få ut o få sagt. Jag vill inte vara den som  dumpar min skit och problem på andra heller men snart måste jag få ut allt jag har på hjärtat annars blir jag tokig..... Fattar inte folk, jag pikar och försöker visa vad jag känner men de bara förnekar och tror allt är bra, det är det inte. Jag vill inte vara dum och egoistisk men ibland behöver man faktiskt att bara få tänka på sig själv och skita i andra. Men vad hjälper de?...... Skitsamma, dagen har varit piss ialla fall, inget dåligt har hänt det är bara så jag  känner.

Skolan är bajs, jag hatar de flesta lärarna speciellt naturläraren. Okey det är inte hans fel att jag inte kan ekologi och att jag bara förtjänar VG men man blir så besviken på sig själv efteråt när man vet att man kunde ha gjort bättre. Mitt mål denna terminen är att få alla MvG, eller så många jag kan. Man får inte MvG om man bara skriver VG (daaah). Jag får bruka lite mera allvar! Jag vill ha något att sparka på när jag blir sur, det hade varit jätteskönt!

Dagens låt är Takida- Curly Sue, tyck vad ni vill. Den är gammal nu men den går.

Hoppas ni inte är så pesimistisk som jag är idag......


Emmy Westerdahl

Hej my love! Jag pratade precis med Cissi o fick höra vad som hänt... Jag förstår att allt känns jobbigt o förvirrat just nu! Jag ska försöka ringa dig imorgon! OK?! En glad nyhet: Om EN månad kommer jag hem! 5november! Har pratat ut helt med eric och hittat en biljett som jag vill ha, den ska bokas imorgon! Efter det kommer jag o hjälper dig så du får MVG i Allt! Jag behöver ändå lite repetition jag med ;) Hoppas det blir bättre snart för dig! Du är bäst! Pusspusspusspuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: