SKRIVET: 2008-10-14, kl 12:03:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Du kan själv vara ett inlägg ;)

Naturkunskap är bajs. Vi har haft en lektion på 40 min i naturkunskap och allt vi skulle göra var ett fakking diagram. Men det var snabbt och lätt gjort, Kändes bara väldigt onödigt att ens behöva att bussen till skolan för en sån lektion.

Nu sitter jag hemma hos F&F, ska vara snäll och städa lite åt dem =)

Ska kanske träffa Madde lite senare, mitt lilla hjärtegull, sedan ska vi gå och träna lite innebandy. Skoj ska det bli.

Nu vet jag inte riktigt vad mer jag ska skriva förutom Grattis till Freddie som fyllde 21 i söndags och Grattis till Nina som fyller 18 år imorgon!

Kanske skriver ett inlägg till sen, får se om något intressant händer under dagen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: