SKRIVET: 2008-10-08, kl 00:04:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dom är allt!

Fan jag är så glad att jag har så många och så fina kompisar! barndomsvänner, nyavänner, klasskamrater, lagkamrater alla är så underbara och jag kunde inte varit tacksammare för att de tillhör min vänner skala! Det är vnnerna som bygger en och hur man är, det är de som står och håller din hand under jobbiga tider även om de inte är brevid dig just då. Jag kunde inte fått bättre upp än såhär! jag är så lad för er alla på alla era egna sätt och vis så gör ni mig till din jag är och jag tycker faktiskt att jag är rätt nöjd med vad ni har skapat, för jag har blivit en ärlig, trevlig o glad person som har så lätt för att lära känna folk o ta till sig förändringar i livet. Jag har tänkt ägna största del av dehär raderna för att berätta för er om mina vänner och känslor. Jag har varit en toffel i nästan 3½ år som har försummat sina kompisar vilket är något jag ångrar väldigt mycke nu när man vet att de finns för en trots det. Man kan aldrig vara för mycket med sina vänner eller visa dem för mycket hur man verkligen känner. Man ska aldrig glömma sina vänner hur kär, ledsen ensam och arg man än känner sig. Tänk en gång extra innan du sviker dina kompisar, för det ska jag göra i alla fall.....

Idag har jag tränat och innan dess har jag bara tagit det lugnt, myst lite med Enzo.

Imorgon så ska jag till skolan, vi har kök så får se vad som står på menyn. Sen ska jag gå och sola med några kompisar. Sen får vi se vad kvällen för med sig för spännande saker. Måste plugga lite psykologi, svenska och religion i alla fall för har en massa som ska lämnas in på torsdag :p

Nu ska jag nog sova en blund och hoppas ni ska det med era busungar!

Dagens rader är dedikerat till alla mina underbara vänner! Ni vet att jag finns här för er som ni finns här för mig. Tack <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: