SKRIVET: 2008-10-04, kl 14:01:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

A change in the weather....

Jag är glad för mina kompisar...

De senaste dagarna har mina lagtjejer varit helt otroliga. De har varit ett sånt stöd så att jag inte kan beskriva. När tider är jobbiga så är vänner som lyssnar helt det bästa. Förändringar är bra för alla även om det kan vara jobbigt, det ska vara jobbigt annars så är något väldigt fel. Det ärklart att det har varit fler som funnits där men eftersom jag har umgåts med laget dessa dar så är de dom som får komplimnagerna.

När det tar slut kan man inte sitta och deppa, det mår man ändå inte bra av. Klart man är ledsen men det blir bara jobbigare att tänka på det hela. Jag är ledsen men jag mår ju bättre av att inte tänka på det, därför sysslesätter jag mig!

Nu ska vi inte prata mer om det, det är väl ändå inte speciellt skoj?

Jag var ute med Madde igår och köpte en ny klubba, det blev en riktigt söt en. Senare på kvällen så spela vi match fråga inte hur de gick, vi suger så man kan inte ha några förväntningar. Tidigare i veckan så sträckte jag mitt lår så jag hade hemskt ont under hela matchen, tror inte det hade gjort nån skillnad om jag hade vatt bra i benet ändå.

Det för var nog för idag. Ska snart träffa Madde, Louise och Linda.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: