SKRIVET: 2008-11-04, kl 18:19:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tradigt väder och tradiga kläder

Jag är så sugen på att uppdatera min garderob och bara slänga allt gammalt skit. Någon som känner för att sponsra mig? =D Man vill ha på sig något som känns roligt och fint i detta höstvädert!

Igår gjorde jag inte mycket. Jag var ute och joggade sen kom jag hem duschade, lagade mat och gick och jobba. Efter det så var det filmkväll i Staffanstorp. Idag har jag heller inte gjort så mycket, gick och solade..... That's it!

Imorgon ska jag nog heller inte göra så mycke, kanske ta en sväng in till stan och kolla outfit inför fredagen. Möjligen sola.... Sen  på kvällen ska jag leka med Cissi "Pussy" Westerdahl. Och just de, Imorgon kommer Emmy hem!! wiihoo!!!

Nej minsann, nu ska jag gå och träna, hoppas dina dagar har varit lite mer händelserika än mina, förresten så kanske det blir lite NHL hos Eddie ikväll....Men men vi får se!

 Puss och Kärlek!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: