SKRIVET: 2008-11-25, kl 14:36:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ovanligt?

Haha ovanligt att vi inte hade mer än en lektion idag, det var iförsig en dubbel lektion. Men endå! Efter skolan åkte jag hem till Freddie. Jag Freddie kommer hem så ska vi åka o handla och sedan sola.
Sen när jag kommer hem så är det plugga ska, har muntligt nationella i svenska på torsdag. Suucks.

Igår hade vi ju inga lektioner som sagt och jag gjorde inte mycke =P På kvällen besökte jag Eddie som hade sällskap av några gamla barndomskompisar, sedan körde vi till Johan. Hemma hos Johan blev det varma mackor och två bra filmer. Den ena var en ny med Eva Langoria Parker- over her dead body hette den. Faktiskt rätt rolig! Den andra var en fängelse film, den var också skitbra. Kommer bara inte på vad den hette nu! Men bra va den!



Nu ligger jag och myser med älskade Enzo <3 Ska se vidare lite på DHW.
Ikväll blir det plugg och mer plugg! =) keep up with me MVG wannabees ;)

Hahaha!

Puss & Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: