SKRIVET: 2008-11-14, kl 15:03:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ordning och reda! =)

Nu har jag hjälp mamma och Miguel lite med storarummet. Vi håller på att renovera där och man börjar se lite av slut produkten nu, kommer nog bli riktigt bra!

Riiiiktgit tråkigt väder idag, eller de har det väl iochförsig varit hela veckan? Hatar regn när man ska behöva vara ute i de. Det kan ju vara rätt mysigt när man är innomhus i värmen att sitta och lyssna på när det smattrar mot fönstert!

I onsdags hade vi nationella prov i svenska B. Det gick nog bra, tror jag. Det kändes ganska bra ialla fall!
 
Denna helgen har jag planerat dåligt om jag ska vara ärlig. Men men, det blir nog middag med Madde sen och ikväll blir de nog att se herrarnas match och sedan till en krog med Pesse och några andra och så ska vi sjunga kareoke! Det blir nog lite ABBA låtar för mig och Pesse skulle jag tro. =)

Imorgon blir det nog att ta det lugnt hela dagen sen på kvällen så ska jag Shiow-Shiow och Aida (möjligen några fler) till Chili och förkröka lite sedan dra ut någonstans. Skoj skoj.

Söndagen är jag ledig och då får jag väl antagligen hantera en eventuell bakfylla :P

Men nu ska jag ner och hjälpa mamma med att bestämma möbler, sedan ska jag lägga fram kläder till Fia om vad hon ska ha på sig på en fest hon ska på. Får hjälpa henne ibland att bestämma för hon kan vara så satans kass på att klä sig ibland. Dessutom ber hon mig hjälpa henne för att jag frivilligt ska låna ut mina kläder till henne. Hon tror jag är så dum asså!

Nej nu ska jag laga middag! Idag så blir det stek och potatis med purjolök. Vi får se om det tillkommer fler tillbehör och vad vi gör för sås. Löksås kanske? ;)

Ha det så skoj ikväll och drick med måtta, inte för jag ska de! =P



Puss & Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: