SKRIVET: 2008-11-26, kl 23:28:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

Middag hos Granny

Vilken fullspäckad dag! Fast kanske ändå inte....

Dagen började med att gå till skolan. Ångest att gå upp och de ekolsvart ute, eller? Väl i skolan var det verkligen inte min dag, gjorde inte mycke rätt idag. Efter skolan gick jag och solade, nice va de! Sedan gick jag för att snacka lite med Robin. Finns väl inte så mycke att säg om det hela..... Sen hämtade pappa mig, jag fick sålt min balklänning. Min Uuuuuunderbara balklänning :,( Men jag skulle ändå inte användt den igen så. Sen åkte vi hem till farmor och åt middag, gott som sattan! När jag kom hem, flitig som jag är, gick jag ut och tog en motionspromenad. Det är förresten ett tips till er alla! Gå ut och gå på kvällen, klä dig varmt och ha musik i öronen. Skit skönt e de och man mår så bra när man kommer hem igen!

Nationella i svenska b imorgon, jippi. Jag är såååå oförbered! Bajs...
Jaja men vi får väl försöka sätta ett MVG ändå!

Imorgon är det jobb.. På fredag är det match och sen är det jobb hela helgen. Liv va?

Nu pallar jag inte skriva mera! =P sov gott och önska mig lycka till på provet!

Puss & kärlek


Madelene

du är så duktig på att sriva mitt hjärtat :) puss och kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: