SKRIVET: 2008-11-11, kl 15:35:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Man måste älska för att kunna hata...

Hej, nu ska vi sammanfatta helgen kort!

Igår var en väldigt händelserik dag. Vi kan ju börja med när jag var i skolan. Då fick jag reda på att min klasskompis har fått en bebis, Det blev en liten Nova. Det kom verkligen som en chock! Ingen visste att hon var gravid, inte ens hon själv!!! Hon berättade att hon hade varit hos läkaren för hennes mage hade kännts spänd men de hade bara sagt att det var vätska. Så hon misstänkte inte att hon var gravid. Sen en dag i september fick hon ont i magen på lektionen och fick gå hem, någon timme senare åkte hon med sin mamma in till sjukhuset för att hon hade så hemskt ont. De hade gjort några kollar på henne sen hade de sagt, Du ska föda nu. Det vet du va?...... Nope! Så gick det till, vilken chock va?! Jag tror Fanny kommer lyckas jättebra som mamma och önskar henne all lycka i världen. Fast det hela inte var väntat så tycker jag att det är helt otroligt! Nova var jättesöt och jag är så glad för Fannys skull att hon fick en frisk liten bebis även om det inte är riktigt som hon planerade.... Jag är jätte imponerad att hon är så stark och mogen övre det hela, Jag hade nog flippat ur helt sedan hade jag nog lugnat mig och accepterat det hela. Tror att vi alla skulle behöva lite av en Fanny i oss, även om hon dricker sinnessjukt mycke läsk =P Det sjuka är att hon är precis lika spinki och fin som hon var innan! Hoppas jag också är det efter att jag fått barn!!

Grattis <3



Igår fick jag även ett blommogram!! =) Haha! I söndags när jag jobbade så kom det in ett gäng killar, ca 10 stycken, som satte sig och åt. De satt där nog två timmar eller något, när de skulle gå så kollade de i personalliggaren som låg framme. Den ena killen frågade mig, Är det du som är Malin? och jag svarade såklart Ja! Så igår fick jag tre röda rosor och ett kort där det står att jag verkar vara en "härlig, ja underbar kvinna. Vad säger du om en middag eller kanske bara en promenad?" Sedan att jag skulle höra av mig till honom! Haha charmigt men samtidigt lite creepy =P Stackars Johan som fick höra allt, tur att han inte är svartsjuk ;). Utöver det så hyrde vi film igår kväll - Blonde and Blonder, skitkass. Jag, Johan och Pesse lagade tacos.... Eller rättare sagt Johan lagade tacos.

Halloween festen lev både lyckad och inte.... Kvällen började bra, jag lockade mitt hår i 1½ timme. När jag kom till lokalen var det bara att sminka sig och börja dricka. Vid 21-22 tiden öste folket in, tror det var ca 70 pers. Men så klart när man blandar folk så blir det slagsmål och bråk. De flesta fick på huvudet och det blev kaos. När vi lyckats få iväg allt folk så var det in på dansgolvet igen. Jag vet inte hur mycket jag drack men tur var de annars hade jag kanske haft mer ont av de smällarna jag fick. Se, sprit är bra i vissa sammanhang! Vi var inte ifrån lokalen förrens efter 5. Nästa morgon var jag nog precis lika full när jag skulle bre mina kaviar mackor till frukost..... Sedan gick jag och la mig och sov till 17 tiden något, sen var de filmkväll för det var jobb på söndagen. Jag glömde ta en bra bild där man ser min outfit, men jag hittade en som var någorlunda! Jag bjuder på att jag sjunger på bilden också =P



Idag har jag varit i skolan, en lektion på 40 minuter, lönt va? Vi ska ha nationella i svenska imorgon *suck* Men ska strax läsa på lite så jag är väl förbered. Jag skulle igentligen gå och hälsa på Tilda på jobb idag men glömde helt bort det! Förlåt... =(. Ikväll är det träning och plugg som råder. Möjligtvis en match i NHL mot Eddie  där emellan. Nu tycker jag att Madde får ta och bli bra i sitt ben, den stackaren skadar alltid sina ben eller fötter på matcherna. Ska köpa hockey skydd till henne, mitt lilla hjärta! <3


Men nu ska jag göra instuderingsfrågor till psykologin. Det konstiga är att det är nog läxorna i psykologin som ger mig mer psykiska bekymmer än nått annat. =S Jaja då säger vi så mina vänner!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: