SKRIVET: 2008-11-07, kl 00:50:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Malmö Arena

Idag skulle vi praktisera på Malmö Arena. Klockan 14.00 skulle bussen gå från skolan men det fanns ju såklart inte tillräckligt med platser till alla eleverna som skulle med. När vi väl kom dit så skulle inte ens hälften av oss stå i köket. Vi som väl fick va i köket gjorde inte en enda sak som hade med maten att göra :S..... Jag, Nina, Aida, Paula, Micke, Joe, Suvi och Anna fick bära, räkna (minst 20 ggr) och putsa över 1700 fula desert tallrikar! Så trött på skiten! Inte bara det att vi var där gratis och jobbade, en skola från lund var också där och de tjänade 100kr i timmen!!!!, utan de de var så himla otrevliga och oorganiserade! Om inte de har koll på något hur ska vi då kunna ha de? Så runt sju tiden så smet vi iväg och beslöt oss för att åka hem! =D Men vi åkte och åt på Max! Premiären för mig, inte för att jag var så imponerad men det funkade eftersom jag inte ätit något på hela dagen!!

Imorgon behöver vi inte åka dit ialla fall, skönt är det!  Imorgon ska hela dagen gå åt att hjälpa Fia, Cissi och Nadia att fixa inför kvällens halloween fest! Ska bli så jätteroligt! Jag har bestämt mig och jag ska va en grek, afrodite tror jag..... tror jag. Guuud! Jag är så velig, kan inte bestämma mig..=/

Jahapp, Emmy har varit hemma sedan i måndes!!!!!!!!
Skäms på henne för att inte ha hört av sig till mig!! Tycker hon är en liten lymmel.... Men men det kommer hon att få höra så fort jag träffar henne minsann!

Stora gratulationer till min Cissi Pussy Westerdahl som tagit sitt körkort idag, Hon förtjänar verkligen det såsom hon kämpat! Är så stolt över henne, när fasen ska jag själv börja med mitt =/ haha...

Nej nu är det nog dags för sängen. Hoppas jag kommer ihåg att ta bilder på min outfit så ni får se denna gången.



Puss och kärlek!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: