SKRIVET: 2008-11-21, kl 13:48:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jag är sååå sjuk!

Och då menar jag inte på ett roligt sätt!!! Jag har bihåleinflammation, förkyld och en satans huvudvärk. Tur att det finns folk som lättar på min stämning lite. Skolan, ja om den ens kallas så längre, var jag i typ en timme. Hade ingen riktig lektion utan bara mentors tid och yrkesteori. Imorse fick jag frukost på sängen, oslagbart! :) tre olika mackor med tre olika pålägg, ett glas juice och en mugg Oboy =) yum yum.

Ska nog ta det väldigt lugnt idag. Ska på tjejmiddag hos Linda som har fyllt 19, grattis. Men ska nog inte dricka och antaglien hem tidigt igen. Måste vila =P Sedan har man ju match imorgon mot KFUM, snacka om att vi kommer få stryk! Ska förhoppningsvis spela.... Om jag kan andas normalt. Vet att man inte ska träna eller anstränga sig när man är sjuk, men jag måste... Okej? Det blir nog inget jobb imorgon. Skönt. Det är ju jobb som vanligt på KB på söndag!

Fan jag som var så sugen på att festa idag, men vafan kanske mår bättre senare.

Blev erbjuden att se Lena och Orup igår men jag skulle redan jobba =( synd va de för Suvi berättade idag att det  var jätteskoj! Men men, man har sina plikter.

Idag har det snöat! Såååå mysigt. Undra hur länge det kommer att ligga?

Jag vill passa på att tacka alla mina läsare =P förra inlägget var det rekord många som läste. Man blir faktiskt glad av att veta att folk lägger ner tid på att läsa vad just jag har att säga, eller så har ni inget liv! Hahaha

Nästa vecka får vi reda på var vi ska ha våra praktiker. Skoj skoj.

Tycker det är trevligt när ni skriver en liten kommentar, så gör gärna det! =)



Nu ska jag städa för på söndag ska jag ha speciellt främmat här hemma ;)

Puss & Kärlek


Dyken

Bra jobbat på matchen! som du ser har jag skaffat mg blogg nuler



PUBLICERAT: 2008-11-23, 21:54:54 | URL: http://dyken.bloggspace.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: