SKRIVET: 2008-11-02, kl 22:04:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hej =)

Jadu säg vad denna veckan inte har varit! Jag tycker det har varit full rulle hela veckan men jag vet ändå inte var dagarna blir av...:S

I onsdags var det lite (men mycke för mig) förkrök hemma hos Ida med Eddie, Fia, Martin, Elin och Anna sedan bar det av till etage. Där träffade man ju rätt många man kände och de gick rätt vildt till på dansgolvet, eller Elin? ;) Har lite bilder från toaletten som jag och Elin posade vackert på, de lägger jag upp så fort jag förstått hur man överför bilder från mobilen till datan :p

I fredags så var jag runt i heeela Malmö :p Det började med tjejmiddag hemma hos Paula, efter det åkte jag till Tilda som hade 19 års fest. Efter det så åkte vi till Tildas storebrors kompis lägenhet, sen gick jag till Fagas för att träffa min tränare lite o kröka men de blev inte rikitgt så. Jag stannade i 5 minuter sen blev det av till nästa krök! Efter det kröket skulle vi till KB men där var en sån himla lång kö så vi gick till Hipp istället, fast där var historian likadan så det blev in på Barcelona. Efter några rundor till i stan så gick jag till bussen. På vägen dit träffade jag Sölve som följde mig till bussen och gud vilken trevlig pratstund vi hade! På bussen träffade jag Junior som jag hade sällskap med heeela resan hem =) Sen var det hem till en orolig mamma som undra varför inte jag hade hört av mig :p....oops!

Idag har jag jobbat heeela dagen. Skönt iförsig när det är sånt här väder.  Imorgon är jag ledig igen! (från skolan alltså) Är faktiskt ledig ända fram till torsdag då jag ska praktisera på invigningen av Malmö arena. Ialla fall, Imorgon ska jag jobba på gympan men innan det så ska jag och Madde kanske åka och kolla lite kläder till Årets Halloween fest på fredag! Där ska det fottas mycket! Tror att jag ska vara en grekisk gudinna, typ Afrodite eller så ska jag vara Victoria Beckham. Vad tycker du, eller har du bättre förslag? =)

Nejdu! Nu får det vara bra för ikväll! Puss och kärlek


Elin

haha jag kommer inte ihåg att vi har fotat din skit haha. du ska lägga upp som fort för jag vill se =D



PUBLICERAT: 2008-11-03, 21:02:44 | URL: http://tosabiiten.blogg.se/
lippai

molle då:( fick aldrig se dig på hipp! snyft. jag saknar dig. ses på torsdag! <3



PUBLICERAT: 2008-11-04, 00:23:40 | URL: http://lippai.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: