SKRIVET: 2008-11-16, kl 17:52:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

En ledig söndag.

Jag tror aldrig att jag har uppskattat att vara ledig så mycket som jag har uppskattat det idag. Det har verkligen varit skönt att bara vara hemma idag och ta det lugnt eftersom jag har varit ganska sjuk. Jag har fått så mycket gjort idag!!! Pluggat, gjort läxor, städat, lagat middag, sovit middag. Snart ska jag laga en äpple paj och gå ut och gå en runda.

Igår kväll blev inte riktigt som tänkt. Det slutade med att jag, mamma och Oliver satt och tittade på Spider-man. Men det var trevligt det också. Det var ett tag sedan jag bara umgicks med familjen.

Nu sitter jag och tittar på Hell´s Kitchin  med Alex och Oliver. Ska nog träffa Johan lite senare.

Det blev ett kort inlägg idag eftersom jag inte haft något speciellt att skriva om.

Förresten! Jag är skitsugen på att åka till Kina, nån som vill hänga med? =)

Puss och Kärlek!


Bobbie Lee

Hell´s KitchIn? Vad är det för program? Har aldrig sett det? =S Ett nytt program eller? ;D



PUBLICERAT: 2008-11-18, 02:30:19 | URL: http://bobbielee.blogg.se/
Molle

Men haha "kitchen" :P de va snabb skrivit!



PUBLICERAT: 2008-11-18, 16:44:21 | URL: http://malinbeyer.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: