SKRIVET: 2008-11-28, kl 22:04:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dagen.

Började med lite skolgång. Sedan gick jag, Kristina och Sara in till stan och solade. Efter solningen mötte vi upp Fredrik och gick för att fika. När vi fikat en stund så gick jag och träffade Robin, De blev lite snack o vi fixade klisterlappar på förnstert där han jobbar (Selected). tycker nästan jag borde fått lön så länge som jag stod där =P. Sedan kom min pusselbit Fia och vi gick en liten runda i stan. Fyndade en svart stickad kofta och två skjortor, Fick dessutom en film på köpet. Charmig var försäljaren också. Efter våran lilla runda gick jag tillbaka till Robin på selected och provade en skjorta till och en väst. Snyggt men lite för stor storlek bara (fanns ingen mindre heller) Annars hade jag nog köpt de!

Vi spelade match klockan 19.00 mot Burlöv. Jag är faktiskt inte allt för besviken! Vi förlorade bara med 6-2, haah! Jag tror att våra reslutat kommer se bättre ut i framtiden eftersom vi nu har fått en rutinerad målvakt! Känns bra, vi hade liksom inte det innan ;).

Efter matchen fick jag skjuts hem av Johanna, jättesnällt! När jag kom innanför dörren kommer det en liten skitunge springades mot mig och skriker; Ohh vad jag har längtat efter dig, Malin. Det var Oliver som hade haft jättetråkigt =P. Oliver är btw min söta, älskade lillebror på 4 år.

Helgen ser ut som såhär.
Lördag- Jobb
Söndag- Jobb.
......intressant va?

Hoppas din helg ser lite mer spännande ut iallafall!

Jag ska nog låta håret växa, fick höra från en källa att de skulle se bra ut. Så jag går nog på det!

Nästa vecka ser ganska så fullspäckad ut. Ska ha avslutning på gympan på måndagkl 16.00 så det blir att stressa allt vad jag kan från skolan. Tisdag är det skola- prov i naturkunskap, sedan träning. Onsdagen ...Jaa de var nått jag skulle göra då. Torsdag- skola, inlämning på psykologin, träning. Jaa sen var det en massa mera, tex jobba på söndag. Pallar inte skriva ner precis allt! =P

ha d bra!

Puss & Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: