SKRIVET: 2008-11-24, kl 14:35:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

Åh, asså jag vet inte =P

Okey, Jag tror jag vill klippa mig! Men jag tror bara än så länge, jag vet inte säkert. De hade vatt skönt att klippa sig samtidigt som man färgar de så blir man liksom av med de gamla. Å andra sidan så är det så skönt att kunna sätta upp de och jag vill ha långt hår till studenten. Men jag vet inte. Varför är det så svårt att bestämma sig? Har aldrig varit så velig förr =S De är ju bara hår! Men okey om vi gör såhär: Jag låter det växa till studenten (har ändå bara praktik hela nästa termin så man behöver inte vara så snygg i håret då) sen efter studenten klipper jag av de! =D Eller? Va fan jag vet inte!! Men jag måste färga det i alla fall, börjar få en liten spagge utväxt nu =P haha no effence spaggelitos!

Jag kom till skolan idag och möttes av Marie och Simon - Hej Malin, vad gör du här?
- Vadå då?
- Vi har inga lektioner idag, det är bara vi som har nationella idag.
- Happ, då åker jag väl hem då!
Jag menar herreguud! Hur har jag missat de? Nänä men jag åkte hem och lade mig och vilade en timme eller så. Är fortfarande helt sjuk. Ikväll ska jag jobba på gympan, sista gången nu.  Jo, i helgen ska jag provjobba på Kulturen i Lund som kock. Skoj skoj!

Jaa, idag händer väl inte så mycke. Ska klippa Alex senare (Alex= storebror).

Dagens tips på film är Förtrollad. Jag såg den i lördes med Madde-hjärtat och så såg jag den igår med Johan. Den är så bra =) Eller ja, den gör en på bra humör i alla fall.

Synd att snön inte var roligare, hade ju kunnat vara sån snö man kan leka i istället =P Inte för jag hade gjort de men ändå!

Hallå! Idag är det prick en månad till Julafton! iiihh =D Vad skoj, va? Jag längtar! Men va fan ska man önska sig då? =S Alltid lika svårt, klocka kanske? Jag älskar klockor. Eller kanske pengar bara, en tv? Äh, vad ska du önska dig? Jag kan ta dina önsketips =P Det är alltid lika svårt, eller hur? Jag kommer aldrig på någonting att önska mig. Mamma har redan frågat mig vad jag vill ha i student, det gjorde hon i somras! Det är nog bara för jag är så svår med vad jag önskar mig. Jag är så himla kräsen, haha det är därför jag aldrig har några snygga kläder. Jag hittar typ aldrig något jag gillar, så jag köper ju heller aldrig något då =P

Jag vill till N.Y igen, riktigt mycke också! Tänker på det konstant, Jag vill bara dit och shoppa och leva de livet i några dagar. Jag och Aida måste/ska göra de arbetet igen! För er som inte vet; Förra året kunde man göra ett arbete på våran skola och få åka med på en resa till New York i 5 dagar. Under dessa fem dagarna skulle man bo hos en elev på UNIS (united nations international school) Som då bodde nånstans i N.Y. Klart fick Jag och Aida åka med och vi hade så roligt. Det är bland de häftigaste upplevelser jag varit med om. Jag verkligen älskade det. Bara att gå runt på New Yorks gator och shoppa som vilken annan lycklig tjej som helst! Det var verkligen helt fantastisk,  a dream come true! Så nu vill jag göra detta arbetet iår igen, vem hade inte gjort de? Chansen är kanske inte så stor att man får åka med igen, men de är ju en risk att man får de ju ändå! Jag vill så oerhört gärna!

Nä, nu röstar vi. Vad ska jag göra åt min kalufs?

Puss & Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: