SKRIVET: 2008-11-15, kl 17:59:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

aahh en sån fredag kväll :)

Igår började dagen med skola, men först var det en god frukost med Sötnöt. Sedan var det iväg till bussen i det "underbara vädert" Heeeelt plaskblöt var jag. Väl framme vid busshållplatsen fick jag  vänta en halvtimme för att bussen aldrig kom. Tid och torka? Skolan gick fort som sören. Började klockan 10 och slutade klockan 12. Nu är det bara fem veckor kvar till jullovet! Tiden bara rinner iväg!

Kvällen igår var ju något i sig själv =P det började med en romatisk middag Madde-hjärtat här hemma. Sedan var vi i Bara och kollade på när herrarna mötte Stanstad. Inte så lyckad match kanske. Sdan vart de krök i hallen, Louise var på som vanligt. Riktig alkis den! Efter det var vi hemma hos JP och kröka och slutligen så drog vi till Kockarna. Pesse som var insnöad på att sjunga kareoke stod redan framme och sjöng kisslåtar när vi kom. Men mycke mer sång än det blev det nog inte för hans del. JP hade skoj med tändstickor som han snodde och gav till alla, Madde-hjärtat drack cola och Louise och Henke satt och läste upp skämt från mobilen. Men så var de ju inte hela kvällen. Slutade med att Louise och jag monade Henke, JP och Johan, vet inte hur det blev så =S Sen åkte Louise och Madde hem, Henke sov hos Pesse och kvällen blev "gosig".

Imorse gick jag hem till Jeppe klockan 7 typ och lade mig på soffan och sov, sedan körde han mig hem. Vilken kompis va?! Miscouzi, babedibopi? Matchen började inte förrens klockan tre. Vi hade verkligen matchen och skulle vunnit, vet inte vad som hände igentligen. Men det blev 3-3 och jaaaag gjorde mål =) wiiiho.

Nu ska jag gå och duscha, för det har jag inte gjort än :D Man måste låta svetten sugas in lite först, inte sant?

Hahah ha en riktigt trevlig kväll, I know I will =D


Puss och kärlek


lippai

låter som en rolig fredag ju :) hihi.. grattis tillmålet .. <3



PUBLICERAT: 2008-11-16, 12:08:08 | URL: http://lippai.blogg.se/
lippai

låter som en rolig fredag ju :) hihi.. grattis tillmålet .. <3



PUBLICERAT: 2008-11-16, 12:08:36 | URL: http://lippai.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: